De Heemsteedse Schaakclub speelt elke maandagavond vanaf 20:00 uur een interne competitie, van september t/m mei. Daarnaast spelen we met twee teams mee in de clubcompetitie van de Noordhollandse Schaakbond, en met een combinatie-team samen met Het Spaarne in de KNSB clubcompetitie.

Intern spelen we naast de reguliere competitie ook een bekercompetitie. Verder spelen we aan het eind van het seizoen een kampioensvierkamp, waarin de vier besten beslissen wie zich clubkampioen mag noemen.
Tenslotte sluiten we elk jaar het seizoen ontspannen af met een snelschaaktoernooi.

We hebben helaas geen jeugdafdeling meer. Daarvoor verwijzen we graag door naar Kennemer Combinatie in Haarlem, daar hebben ze een goede en actieve jeugdafdeling.

Heb je nog vragen, of wil je komen meespelen? Neem contact op via HSCcompetitie@gmail.com

We spelen, zowel intern als extern voor de NHSB, als in de KNSB met het Combiteam KL, in het GSV-centrum in Heemstede.
Adres:
Franz Schubertlaan 37